Stare wentyle SocketA

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 01:44:19 MET

Cześć

Mam pytanko, prozaiczne może. Czy stare wentylatory s462 są "kompatybilne w
górę" ? Tzn mam przed sobą 3-letni wentyl jeszcze pod Thunderbirda 1400
(czyli zrobiony w czasach gdy pierwsze Athlony XP (a raczej ich projekty)
dopiero ewoluowały w główkach projektantów AMD Corp.); czy istnieje jakaś
przyczyna dla której niemożliwe byłoby zamontowanie / prawidłowa praca tegoż
wentyla na nowej płycie z np. Sempronem 2200+ ? Tak na marginesie żaden
Coppershim nie bedzie używany.