Re: [Wro] AREST i kupowanie lcd

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 01:30:52 MET

Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości
news:uuoi82m548ap$.ex337lav33bf.dlg@40tude.net...

> i się myliłem - poczytajcie szczególnie punkt 4.:
> http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=140

Dzieki za informacje. Tak na marginesie to nie mam ochoty na przepychanki z
nimi. W Koronie rzeczywiscie jest taki maly punkt (tez nie pamietam nazwy),
moze jesli nie znajdziemy nigdzie indziej to tam sie udamy. A od Arestu bede
juz trzymal sie z daleka, mimo ze przez lata nie mialem jakis uprzedzen do
nich, ale jak widac jedna bzdurna decyzja mozna raz na zawsze stracic
klientow.

pozdrawiam
Tomek