Re: [Wro] AREST i kupowanie lcd

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 23:43:51 MET

Użytkownik "Szo" <fubushit@poczta.o_n_e_t.pl> napisał w wiadomości
news:coqnti$27e$1@news.onet.pl...

> po to ide do sklepu.. taki sklep tez moge otworzyc- przychodzcie i moowcie
> co chcecie a ja bede po to jezdzil i wam sprzedawal.. 0 ryzyka, 0 strat po
> prostu luksus.. nigdy wiecej takich lewych sklepoow..

Przesadzasz. Gdyby sklepy komputerowe działały na marży choćby
kilkunastoprocentowej to mogłyby mieć na sklepie więcej towaru do
pooglądania. Miałyby na to forsę. Bo trzymanie towaru na sklepie kosztuje. A
przy zakupie komputerów to i tak zwykle po zamówieniu kompa zestaw jest
składany na następny dzień, więc panel w tym czasie może spokojnie dojechać.
Jak chcesz i masz forsę możesz kupować w MediaMarkt. Jest wolny rynek. Ja
wole dać zarobić małym ciułaczom i kupuje u Polaków.

pozdrawiam
jahu