permanentnie padający system

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 21:16:27 MET

Już sam nie wiem czy NTG...
Kurczę - na kompach się raczej znam, ale swojego problemu nie potrafię
rozwiązać. Komputer spokojnie chodzi na "fatowych" systemach - np. na
Millenium nie ma problemów. Ale gdy instaluję 2000 lub XP komputer chodzi i
wytrzymuje maks. 2-3 miesiące, a czasem nawet tydzień. :-(
Problem polega na tym, że padają pliki systemowe i przy starcie pojawia się
komunikat, że " ...brak pliku: c:\winnt\system32\config\system" - restarty
w kółko i do systemu wejść już nie można.

Tu kolega miał podobny problem, ale ja nie konwertuję partycji tylko
formatuję na NTFS.
http://forum.infojama.pl/viewtopic.php?t=8226
Nie znalazłem też związku z jakimś programem. Czasem bywało że komputer
uruchamiał się normalnie, chwilę coś porobiłem (sieć, poczta itp bez
instalowania czegokolwiek), daję resart i już komp się nie uruchamia.
O co chodzi?

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB