Re: [Wro] AREST i kupowanie lcd

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 20:55:52 MET

Dnia Fri, 3 Dec 2004 16:52:10 +0100, Tomasz napisał(a) co następuje:

> W sumie to trudno ta sytuacje skomentowac, bo z jednej strony facet mial
> prawo tak powiedziec, ale z drugiej strony widac, ze w ogole im nie zalezy
> na kliencie (moze przez ta dluga kolejke). Tak wiec, kolega zmuszony jest
> poszukac jakiegos bardziej przyjaznego sklepu w ktorym sprzedawca pozwoli na
> krotkie ogladniecie ekranu po katem bad pixeli.

INHO to jest ich sprawa - przecież póki nie kupisz monitora to jest on
własnością sklepu, więc mogą z nim robić co chcą, łącznie z
nieudostępnianiem klientowi do oglądnięcia. Na prawie handlowym się nie
znam i tylko tak sobie myślę. A to że tracą klienta z tego powodu to też
ich problem, choć niewielki bo i tak go sprzedadzą jakiemuś tatusiowi co
chciał zrobić dziecku prezent na święta i pewnie dlatego nie skakali nad
Tobą byś kupił ten panel. Spróbujcie kupić w Koronie - jest tam taki sklep
"przyjazny klientowi" (nazwy nie pamiętam ale jest tam jeden sklep
komputerowy) - ktoś ostatnio tu na grupie mówił, że faktycznie nie robią
problemów przy zakupie czy reklamacji.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB