Re: HP 3820- daltonistka ?!

Autor: Tomasz <thomas.savery_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 20:30:56 MET

> nie nie... aparatu w ogóle nie mam żadnego; chodzi o wydruki
> z worda na przykład- to po pierwsze;
> po drugie- sorry ale trochę chaotycznie piszesz: 'tusz napełniany'???
> chyba katridż miałeś na myśli tak? -No był, tylko, że kłopoty z kolorami
> były i przed napełnianiem (przed napełnieniem kolorowego i po napełnieniu
> czarnego, ale ten chyba nie ma nic do rzeczy bo to kolory szwankują;
> czarny
> jest).
> 'Komory z kolorami rozwaliły'? Kurcze... - znowu nie chwytam?:-o

chaotycznie napisałem bo akurat wychodziłem z domu :)

więc jesli kartridż był napełniany, to już wiem gdzie jest problem,
w środku kolorowego kartridza sa 3 komory, an 3 kolory no nie ?

i ja teraz na 90% obstawiam ze te komory w srodku sa uszkodzone i kolory sie
wymieszaly,
kup nowy kartrdz kolorowy, problem zniknie :-)

jak te komory sie uszkodzily ? nie wiem, ja je chyba igla uszkodzilem, choc
do dzis nie iwem jak to sie stalo, przeciez one tam w srodku powinny byc
dosyc grube, a kartridza od srodka nie mialem jeszcze okazji ogladac,

takze ten kartridz na smieci, kupujemy nowy oryginalny albo tani
odpowiednik,
albo idziemy do serwisu zeby kupic jakies uzywane napelniane,