Re: kilka prostych pytan :)

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 18:03:02 MET

Sławek Ś. wrote:
> i jesli mozna mam jeszcze 1 pytanko: czym jest organizacja fizyczna a czym
> logiczna twardziela? (bo niedoczytałem :D)
To doczytaj:
Organizacja fizyczna: slowa kluczowe : talerze, glowice, cylindry...
Organizacja logiczna: slowa kluczowe: formatowanie, system plikow.

> a ha bym zapomniał, jeszcze jedno, tym razem na prawde ostatnie: co to jest
> emulator terminala?
Zadajesz sporo pytan a troche trudu zeby znalezc odpowiedzi nie moglbys
tez sobie zadac?

Slowa kluczowe: terminal, VT100 (na przyklad).
A emulator terminala to program emulujacy to co powyzej ;p

SLOWO NAD-KLUCZOWE: www.google.pl

WL

PS. K...a jaka ta mlodziez teraz leniwa ;-)