Re: Barton 2500+ czy 2600+ ?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 18:03:31 MET

Użytkownik "red" <red@redplanet.com> napisał w wiadomości
news:opsjvsjay0bme84d@busza...

> Blee, takie magistrale sa paskudne. Wziales pod uwage pamieci? AMDki
> pracuja najwydajniej, kiedy sa ustawione synchronicznie z RAM, wiec nie ma
> co kombinowac. W 2500+ sprawa jest mega prosta - ustawiasz 200MHz, do tego
> masz DDR400

A przy FSB 195 jest inaczej ? Ustawiasz sychronicznie (DDR390) i szlus. W
przykładzie chodziło mi o to że jak nie uzyska się stabilnej pracy 2600-ki
na FSB200 (2300MHz) to nic nie stoi na przeszkodzie używać FSB 198,195 czy
190. Zresztą 2500-ka tak samo może się wyłożyć na FSB200 (i wtedy
metodologia postępowania jak przy 2600)

> (wydajnosc miazdzy) i nic nie powinno pisnac, nawet na
> badziewnych VIA, gdzie nie wpadli na strasznie trudny pomysl jakim jest
> zablokowanie PCI/AGP.

Uważasz że to tak hop-siup i PCI/AGP zablokowane ? to dlaczego w czasach
BX-ów nikt na to nie wpadł - a wtedy dużo więcej było urządzeń
odmawiających pracy powyżej 33MHz PCI, czyli problem był dużo bardziej
palący.

> P.S. Cos z kodowaniem masz nie tak... aha, nie masz go w ogole :p

U prawie wszystkich cytujących moje posty wiedzę że moje kodowanie jest O.K.
Wyjątki (takie jak u ciebie) tylko potwierdzają regułę.