Re: Problemy w grach...

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 16:08:10 MET

Dnia Fri, 31 Dec 2004 14:31:48 +0100, Adam napisał(a):

> I jeszcze jedno zauwazylem ze jak wchodze do dxdiag.exe poprzez uruchom to
> pojawia mi sie jakis dziwny komunikat:
>
> dxdiag.exe - Zły obraz: Aplikacja lub biblioteka DLL
> C:\WINDOWS\system32\mscoree.dll nie jest poprawnym obrazem systemu Windows
> NT. Sprawdz dyskietke instalacyjną.
>
> Nie mam pojecia co to jest wszystkie testy przechodze pomyslnie...
To już by trzeba było sprawdzić na odpowiedniej grupie (bo ta jest
sprzętowa, a widzę że może ci się system sypie). Poza tym, wejdź na
stronę producenta dysku i ściągnij jakiś programik do jego testowania.
Może dysk ci pada i pociąga za sobą system i aplikacje? To jest w
sumie takie błądzenie w ciemności bo sprzętu nie mam u siebie, ale
jeżeli wyeliminuje się dysk to zawsze będzie bliżej do ustalenia
problemu.