Re: Co na to powiecie??

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 15:58:22 MET

Dnia Fri, 31 Dec 2004 15:02:33 +0100, Sander
<ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał:

> Następny Twój post będzie w stylu:
> dlaczego bardzo wolno kopiują mi się pliki.
> Dlaczego obciążenie CPU to 15-30% tylko przy korzystaniu z HDD,
> dlaczego rozłącza mi Neo, dlaczego nie działa mi cyfrak lub drukarka
> na USB itp. ...
> Tak być nie musi, ale prawdopodobne jest, że będzie.

Rozmawiałem z kilkoma osobami które kupiły ta płyte Abit-były bardzo
zadowolone.Nie stać mnie na droższa płyte, a ten Asrock na I865 ze
zintegrowana grafika troche mnie odstrasza tym AGI zamiast AGP.Boje się że
będe miał potem z tym problemy.
Szukałem dłuuugo ale do 250zł nic chyba nie ma pod Prescotta na I865.Chyba
oprócz Asrocka jest jeszcze ECS ale na to to mnie nikt nie namowi.Miałem
przeznaczyc na płyte 200zł,ale dostałem ostatnio od ciotki 50 i teraz
szukam czegoś do 250zł.Chce kupić tanio i dobrze, bo bardzo dobrze to się
raczej nie da za tą kase.

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)