Re: notebook i grafika

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 15:28:11 MET

Użytkownik "mama_muminka" <netaga@op.pl> napisał w wiadomości
news:cr3enr$8aj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Ferdynand Kowalski" <ferdek@rwt.pl> napisał w wiadomości
> grafiką
> >

> Mam ten sam problem. W moim przypadku chodzi o gre MuOnline. Karta Sis 630
> zintegrtowana z płytą (Unreal Toutnament śmiga bez problemu). Obsluga
jedyne
> DirectX 6. Gierka MuOnline wymaga OpenGL
> Nie wiem co z tym zrobić.

Jeśli sterowniki w sytemie to te wbudowane w Windowsa to oczywiście mają
akcelerację tylko Direct3D. Można spróbować ściągnąć najnowsze drivery ze
strony SIS-a, może mają akcelerację OpenGL. Jeśli nie to pozostaje już tylko
zastosowanie programowego emulatora OGL, który będzie emulował wywołania OGL
na D3D. Z tym że pewnie będzie z dwukrotny spadek wydajności (najlepiej to
sprawdzić np. właśnie na UT, który działa zarówno na D3D jak i OGL).
Chyba najlepszy program tego typu to GLdirect Scitechsoft-u. Nie wiem jak
jest teraz ale kiedyś jak go używałem to trzeba go było jeszcze
skonfigurować (do gier, do aplikacji, itp.)