Problem z dyskiem

Autor: Aphi <aphi_at_spampoczta.onet.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 14:08:12 MET

Mam problem z odzyskaniem utraconych partycji.
Bardzo proszę o pomoc.

Na moim dysku Samsung SP1614N miałem 3 partycję Fat32:
[1][(2)(3)]
1 - podstawowa z systemem WinXP ok 9GB
2 - logiczna ok 70GB
3 - logiczna ok 70GB
Ponieważ od jakiegoś czasu coś zaczęło mi uszkadzać duże pliki chciałem
zdefragmentować wszystkie partycje SpeedDiskiem.
Zdefragmentowałem partycję 3 i chciałem zacząć defragmentować pozostałe,
ale wyskoczył jakiś błąd włączył się DiskDoctor, który oznajmił że nie może
sprawdzić wskazanych partycji bo korzysta z nich inny program.
Uruchomiłem ponownie komputer i z trzech partycji została mi tylko 1 na
której są główne (puste) katalogi (Windows, Program Files itd.) i kilka
plików (np. pagefile.sys) lecz gdy dam właściwości dysku to pokazuje że mam
4GB zajęte.
PartitionMagic pokazuje że mam [1][] - 1 partycję podstawową i pustą
rozszerzoną. Próba odzyskania partycji w PM zawiesiła komputer przy 37%.

Programy do odzyskiwania (EasyRecoweryPro, GetDataBack, PCInspector) bez
problemu pozwoliły odzyskać dane z partycji 3 (tej zdefragmentowanej),
niestety z pozostałych 2 partycji nie wiem jak odzyskać ponieważ większość
plików odzyskanych jest uszkodzona, a i drzewo partycji nie jest takie jak
powinno.
W programie GetDataBack dostaje informację: Missing signature in partition
table (sector 18522945) of drive HD129 ... z tego wnioskuję, że być może
trzeba tylko w odpowiednie miejsce coś wpisać by przywrócić partycję Tylko
gdzie i co?

A w ogóle czy taki dysk można jeszcze zpartycjonować od nowa i bez strachu
z niego korzystać?

Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc

~~~~      Pozdrawiam    Aphi
~~~~  GG: 1351847   |   aphi@poczta.onet.pl