Zawieszanie sie Laptopa

Autor: C&C <wojtek_at_celewicz.com>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 12:19:46 MET

Witam mam pytanie dotyczące przyczyn zawieszania sie laptopa w sytuacjach
gdzie jest mocno wykorzystana grafika i procesor - chodzi mi o gry np: Half
life 2 i np Doom3. Konfiguracja laptopa to:Dell Inspiron 9100, P4 3,2ghz
Prescot, 2 X 512mb ram dual, Radeon 9700 pro, dysk 60gb 7200 rpm, Nec
DVD+RW. Sytuacje o których pisze wygladaja tak ze po godzinie grania (moze
to miec zwiazek z przegrzewaniem??) lecz nie zawsze raz krocej raz dluzej a
czasami wcale, ekran zamiera w bezruchu, wiatraki kręcą sie nadal tak jak
bym ciagle gral, ale nic sie nie da zrobic z klawiatury i pozostaje jedynie
wyłacznik co jest dosyc drastyczna metodą bo wszystko w ciagu sekundy sie
zatrzymuje, ale innej nie ma :( Prosze jezeli macie jakies pomysly jak
zaradzic temu problemowi bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam