padl 9550 :(

Autor: Krzysiek <gramble_NOSPAM__at_o2.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 09:22:54 MET

Witam !
Dzis rano z przykroscia stwierdzilem , ze moj sapphire radeon 9550
128/128 padl :( zostawilem kompa na noc z emulem no i rano nie chcial
sie wskrzesic myszka. wylaczylem wlaczam spowrotem i nic black screen.
karta tylko dziwnie piszczy. czy to moze jakis tranzystorek ? mialem na
niej chlodzenie arctic cooling rev.3 i zmieniony bios na 9600 pro ez.
ale o przegrzaniu sie raczej mowy nie ma , w koncu w nocy nic ona nie
robila a wiatrak napewno sie krecil i na nia dmuchal. i teraz mam pare
pytan:

1. Panowie w serwisie pewnie nie uciesza sie ze bios jest zmieniony ,
wiec czy jest jeszcze jakas szansa na wgranie oryginalnego biosu ?
2. Czy ktos moze wie co sie stalo ? jak by mi odrzucili gwarancje to bym
mogl juz eksperymentowac z wymiana jakiegos tranzystorka czy cus...

Pozdrawiam !