Pilne :( DVD

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 09:14:42 MET

Wiem że nie powinienem zadawać tego pytania na grupie ale w sumie obiecałem
to zrobić dla jednej osoby i dość powiedzieć, iż muszę mieć te kawałki na
dzisiejszej imprezie :) czas ucieka
 a w jakimś stopniu w końcu dotyczy to nagrywarki DVD ;)

Więc w czym leży problem

mam do zrippowanie 2 płytki DVDAudio i kompletnie nie mam pojęcia jak i
czym zrzucić to do wav - potem to już wszystko jasne ale sama kwestia rippu
do czystego wav- gdyby ktoś z Was mógł jakoś pomóc byłbym niewymownie
dźwięczny :)