Re: dziwne pytaine ? :P

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 02:56:17 MET

VooDoo wrote:
> Czesc
>
> mam pytanie
>
> mam obudowe nowa a ona ma wyprowadzenie z przodu na 2x usb mikrofon i
> sluchawki... i teraz moje pytanie ... mam sb life i teraz co mam zrobic zeby
> byl taki jinks... bo nie potrafie tego rozgrysc.... normalnie z tylu obudowy
> do life mam podpiete glosniki.... i teraz czy da sie tak zrobic ze jak
> wprowadze do gniazda z przodu obudowy sluchawki dziwek przejdzie na
> sluchawki.... ( glosniki milcza ) da sie tak zrobic ? teraz uest tak... ze
> musze odlaczyc gosniki i prowadzic sluchawki :/ kiepsko

Jeśli dobrze pamiętam, to sygnał można wyprowadzić z expansion slota na
karcie. W Helpie karty jest zdaje się rozpiska pinów, znajdziesz tam, co
potrzeba. Tyle że to podłączenie słuchawek nie wyłączy raczej głośników. A w
ogóle to jest wyższa kombinacja, komplikujesz sobie życie. Jeśli masz
aktywne głośniki to powinno być w nich gniazdo słuchawkowe. Jeśli głośniki
są pasywne, to powinny być podłączone przez jakiś wzmacniacz. A do niego
przecież zawsze można podłączyć słuchawki...

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH