Re: Jak rozpoznać AGP?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 00:01:44 MET

Dnia Thu, 30 Dec 2004 23:31:54 +0100, Heziu napisał(a):

> W tym miesiącu zmieniam kompa.Płyta którą kupuje jest na chipsecie
> Intel865 i posiada AGPx8.Aktualnie jestem w posiadaniu GeForca MX400 64MB
> i nie mam kaski zeby zmienic grafike.Narazie tylko plyta ,RAM i procek.Nie
> wiem czy nic nie spieprze jak wsadze tego GeForca do AGPx8?
Będzie OK, nic się nie stanie.

> A tak na marginesie,wlasnie sie zastanawiam czy wogole opłaca mi się
> trzymac tego GeForca.Płyta to ASRock P4I65GV i posiada ona zintegrowana
> grafike Intel Extreme max 64MB.Czy wydajność tej zintegrowanej bedzie
> gorsza od tego GeForca???
Gorsza, szczególnie jeżeli twój GF MX jest 128 bit.

>A jesli tak to jak bardzo.
Bardzo bardzo. Ta zintegrowana grafika jest dobra do biura. Na GF MX
400 pograsz w gierki z zeszłego roku z niskiej rozdzielczości, a na
zintegrowanej nie za bardzo.

> Bede na niej pracował
> okolo dwa miesiące, później dokupie jakiegos Radka.
lub geforce (6200, 6600 - w zależności od funduszy)

> I jeszcze jedno.Ta zintegrowana grafika ma własną "pamięć" czy korzysta
> tylko z RAMu?
Niestety bierze pamięć z RAMu

> dla zainteresowanych link do opisu płyty głównej
> http://www.pc.deal.pl/akcesoria/plyty-glowne-socket-478/ASROCK_P4I65GV_i865GV_S478_mATX_/ASROCK_P4I65GV_i865GV_S478_mATX_.html
Ciekawe jaką to ma wydajność i ciekawe co panom z Asrocka udało się
nie zepsuć. E, chyba jednak nie będzie tak źle, chociaż cena co
najmniej podejrzliwa.