Re: LCD - na co patrzeć przy zakupie?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 21:43:52 MET

"Tomasz Jurgielewicz" cr1o51$k9i$1@nemesis.news.tpi.pl

> W tej klasie sprzętu złe odwzorowanie odcieni nie ma swej przyczyny w
> świetlówkach. Gdybyśmy rozważali monitory profesjonalne gdzie minimalne
> nieciągłosci w przejsciach tonalnych są niepożądane to mówilibyśmy o
> szumach w widmie świetlówki.

To nie szumy. Świetlówki nie świecą światłem białym. :)
Ponoć te podświetlane diodami -- sa lepsze pod tym względem.

Dalej nie czytam, :) bo w TV jest własnie ciekawy
program o szerszeniach :) i mi sie nie chce już
czytać. :)

Od jakiej wielkości można mówić o overburningu DVD?

4 582 062 KB to już OB?
4 692 031 488 B

E. :)