Re: Wycena troche leciwego kompletu

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 20:51:24 MET

Dnia Thu, 30 Dec 2004 20:22:01 +0100, azbest <adamzz5@poczta.onet.pl>
napisał:

> no wg mnie to plyta 50 PLN i tak samo procesor - kto to kupi... :)

Duron 800MHz za 50zł???Troszke chyba przesadziłeś, zobacz na allegro po
ile chodzą i kto je kupuje.Nawet znalazłem za 119zł.Za 60zł to
bezproblemowo się sprzewdają 600MHz.A płyty za 50zł to są pod Celerony
400MHz

> i u mnie tym sposobem wychodzi ~400.
> Tesh dobry byles z matmy ? ;)

Nie wiem jak Ty ale ja z matury z maty miałem 5- i z pisemnej i z ustnej

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)