Re: Do podiadaczy NEC DVD RW :)

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 20:05:51 MET

wiem że nie powinienem zadawać tego pytania na grupie ale w sumie obiecałem
to zrobić dla jednej osoby i dość powiedzieć, iż muszę mieć te kawałki na
jutrzejszej imprezie :) a w jakimś stopniu w końcu dotyczy to nagrywarki
:).....

A mianowicie w czym leży problem
 mam do zrippowanie 2 płytki DVD - Audio i kompletnie nie mam pojęcia jak i
czym zrzucić to do wav - potem to już wszystko jasne ale sama kwestia rippu
do audio - gdyby ktoś z Was mógł jakoś pomóc byłbym niewymownie dźwięczny :)
Zadałem to pytanko na pl.rec.audio i na paru forach ale do tej pory cisza :(