Problem z dyskiem twardym

Autor: Kurczak <kurczak.kurczak_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 15:47:22 MET

W jednym ze sklepów w wawie dałem sie zrobić w wała. Powiedziano mi ze dysk
Seagate Barracuda 120 GB bedzie bezproblemowo chodził na mojej starej
płycie. Wydałem wiec kase i zadowolony wróciłem do domu.Po zainstalowaniu i
uruchomieniu kompa okazuje sie ze bios nie widzi twardziela.
Plyta to asus P2L97 ACPI.
W sklepie dowiedziałem sie ze nie moge dokonac zwrotu sprawnego sprzetu.
Co teraz moge zrobic.
Czy istnieja jakies "kombinacje" umozliwiajace mipodlaczenie dysku do starej
magistrali? Tasma na plycie pasuje do gniazda na dysku.
Co zrobic?