Piekarniki w kapie

Autor: MichaX <michax56otk_at_o2.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 01:12:35 MET

Witam !

Posiadam procka Pentium 4 2.8 z H-T na jadrze Prescota 90 nm z 1 MB L2
cache i 800 Mhz FSB
. Nie wiem czy jego temperatura jest odpowiednia.
Podczas grania siega ona do 59 C a w spoczynku 40-43
.Caly czas Wiatrak chodzi z 2813 RPM . A dostalem go w BOxie. Procek jest na
Plycie GigaByte GA-8I915G-MF. Jest tam opcja inteligetnego Wentylatora. I
kiedy wlaczam Gierke to z kompa robi mi sie lotnisko . Dzwiek jak by Boeing
Startowal. Wylaczylem to ale boje sie o przegrzanie. W SpeedFanie ustawilem
stale obroty i jak powyzej pisalem max temp to 59 a normalna 40-43
.
Z gory dziekuje za uwagi i ich brak