Re: ups APC - oryginalne akumulatory

Autor: GB <nospam_at_nospam.com>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 15:15:26 MET

Użytkownik "Bucz" <ROT13-sverchapu@tb2.cy-ROT13> napisał w wiadomości
news:coogrv$hrt$1@inews.gazeta.pl...
> moze ktos looknac do swojego upsa jakie orginalnie sa do niech pakowane
> akumulatory (firma) , mam APC SMART 1400 tyle ze bez aku, a nie chce do
> niego zadnych smieci wladowac

Niedawno wymienialem u siebie i z tego co pamietam na akumulatorch
oryginalnych jest po prostu nalepka APC.
Zreszta w sklepach netowych jest zaznaczone czy akumulatory sa oryginalne
czy nie. Swoja droga, AFAIR APC nie produkuje akumulatorow - po prostu daja
swoja nalepke na produkty innej firmy i te aku sprzedawane sa jako
"oryginalne" (i sa drogie...).

Pozdrawiam
GB