Re: Kolejny zestawik do oceny

Autor: MikeTNK <tnk_at_no.spam.interia.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 22:11:02 MET

Maciek D. napisał (cqv3kl$lf$1@opal.icpnet.pl) :

> Jakościowo jest wykonana ciut lepiej i solidniej od omawianego
> Modecoma, miałem przyjemność oglądać toto pobieżnie w sklepie i
> zrobiła na mnie przyzwoite wrażenie. Co do jakości zasiłki się
> niestety nie wypowiem: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14721

Nad Logicami juz sie swojego czasu zastanawialem - jednakze z roznych zrodel
uzyskalem opinie iz dosyc latwo wpadaja w rezonans i drgania powodujac
dodatkowy halas. Oferte obudow w komputroniku przegladalem juz nie raz i
caly czas ostatecznie wybor padal na Modecoma (oczywiscie gdyby fundusze
lepiej dopisywaly pewnie skusilbym sie na cos z wyzszej polki - jednakze na
razie wole wiecej wlozyc w sam sprzet). Kusi AirDuct obiecujac lepszy obieg
powietrza w budzie. Aczkolwiek dziekuje za sugestie - przemysle sobie
jeszcze cala sprawe :)

--
Michał "MikeTNK" Macoch               tnk@interia.pl
     GG: 1471                           #vmc @ IRCnet