Re: DVD ???

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 22:00:10 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" cqumur$ntm$1@flis.man.torun.pl

> -- Napęd nie obsługuje overburningu (CD)

> Mój dopisek: Nie sprawdziłem, choć ponoć obsługuje.
> (tyle, że zapewne w Nero tylko w DAO/96, a nie w DAO)

Właśnie sprawdzam. TDK CDRW 700 MB.
Zbudowałem obrazek ISO w MagicISO,
który oczywiście wykracza nieco
ponad owe 700 MB, podmontowałem
pod DaemonaToolsa i nagrywam CloneCD 5.cośtam
z wykorzystaniem overburningu. Miałem do wyboru
zapis z overburningiem i coś jeszcze. :)
Wybrałem overburning. :)

Nagrywa się bez rewelacji -- 2MB/s -- czyli około 11xCD.
W tle bawię się innymi rzeczami. :)
Gorszych płyt CDRW chodzących z tą szybkością nie mam.
Ta była już nagrywana bez przesady około osiemdziesiąt razy. :)

Nagrało się (738 492 416 B, 704 MB) -- to info z WindowsME. :)
(bo i nagrywałem pod WME)

Jakieś jeszcze pytania? :)

E. :)