Zaszyfrowany HD

Autor: LAiK <ddzj23_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 18:08:29 MET

co z takim fantem zrobić ?? wszystkie znane mi programy do partycjonowania
Paragon Partition Manager 6.0 pro, Partition Magic 8.0, 7 Tools Partition
Manager
nie daja rady nie pomaga updete MBR wywalenie partycji itp. operacjie, dysk
pozwala odpalic sie jedynie na jednym kompie, na innych "system locked"
enter password
nie zalezy mi na danych jedynie na dysku !! nie wiem czym to jest
zaszyfrowane, gdybym wiedzial
byc moze daloby sie proces odwrocic, prosze pomozcie... pozdrawiam LAiK