DVD-R Hawk

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 13:06:26 MET

Witam,

Ostatnio z pewną dozą nieśmiałości zakupiłem 3 sztuki Hawk-ów za blisko 1
złoty i postanowiłem sprawdzić jak z nagrywaniem na mojej nagrywarce (Sony).
O dziwo ;) wszystkie 3 poszły bez problemu, czytają się też bardzo dobrze.
Na płytki narywam rzeczy mało ważne (Divixy, MP3, i wszystko co zaśmieca
dysk)
Moje pytanie brzmi jak długo takie Hawki mogą być bezproblemowe w odczycie?
Pytam bo czytałem na forach że na nich trudno coś nagrać a tu u mnie jest to
bezbolesne, jednak dalej zastanawiam się gdzie jest haczyk (niska cena)?

Pozdrawiam,
Daniel