Re: HP 1000

Autor: ivp008 <ivp008_at_poczta_kropka_e-dom.net>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 14:27:16 MET

nRobbo zastukotał:

> Moze napisz po prostu o co chodzi, mozliwe ze ktos bedzie znal ten
> model i pamietal jakies jej tips&triks...

orajt

jest sobie udostępniona drukarka HPLJ1000 podłączona
do stacji win98

instaluję ją na serwerze win2000 jako sieciową
i udostępniam

z serwera jestem w stanie puścić stronę testową
ale już wydruk znakowy z kodami sterującymi PCL
nie drukuje się.(widać że leci na drukarkę ale ona ni
cholery nie potrafi tego zinterpretować)

Ta sama konfiguracja działa na drukarkach
1100, 1200, 1300n, 6L, 4L

natomiast jest jedna wspólna cecha

wszystkie powyższe drukarki działają na sterowniku do HP4L
poza oczywiście HPLJ1000

i vice versa

żadna z drukarek nie działa ze sterownikem od HPLJ1000

O ile pamiętam 3 lata temu w innej firmie miałem
taką podłączoną przez USB i udostępnioną w sieci
i występował podobny problem z wydrukami znakowymi
z servera IBM AS/400. Kiedyś udało mi się przez pomyłkę
rozwiązać ten problem. Trzeba było któregoś ptaka odznaczyć
w sterowniku na stacji. Problem w tym że stacja jest oddalona
odemnie jakieś 200 km a wkoło same lamki :P

dwa dni już walczę, pomocy

--
pzdr,
ivp008