Re: Monitor LCD do starej karty graficznej

Autor: Jacek Kauch <jacekkauch.w_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 09:31:07 MET

Użytkownik "Scottos" <marmar@astercity.net> napisał w wiadomości
news:cqsicq$2b3v$1@mamut.aster.pl...
> Witam,
> Mam takie pytanko. Przymierzam się do zakupu monitora LCD, który ma
> wejście DVI. Niestety karta graficzna ma tylko "stary" typ wyjścia D-SUB.
> W związku z tym dwa pytania:
> 1. czy są na to przejściówki
> 2. czy to będzie w ogóle działać.
> Ponieważ sprawa jest pilna czasowo gorąco proszę o podpowiedzi.

Jeżeli chcesz kartę z gniazdem D-SUB podłączyć do monitora mającego kabel
DVI to masz jedną z następujących sytuacji:
- monitor przyjmuje sygnał cyfrowy i/lub analogowy -> ma złącze DVI-I, wtedy
wystarczy zwykła przelotka;
- monitor przyjmuje wyłącznie sygnał cyfrowy, ma złącze DVI-D, wtedy koszt
konwertera to ok. 200-300 $ + koszty przesyłki - taniej wyjdzie wymiana
karty.

Jaki typ złączą posiada monitor (DVI-I czy DVI-D) jest pewnie opisane na
stronach producenta lub w instrukcji obsługi.

JK