Re: Problem z Audio!!(Pomocy)

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 14:06:53 MET

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> Odpowiedz na
news:slrncquqr2.8au.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl:

>>Tu nie chodzi o wtyczki(pewnie zrzucasz muzę do mp3@192?;)))))
>
> Niekoniecznie. Czasami np. do BWF MP2 @48kHz

BWF?? Nie znam... To jakaś egzotyka... Nie lepiej już do mpc? Świat nie zna
lepszego formatu kompresji stratnej audio niż mpc...

> OK. Może faktycznie do starych płyt EAC jest "skuteczniejszy". Ale nie
> oznacza to, że jest "w ogóle lepszy".

Jak to nie? Jeżeli szansa bezbłednego zgrania płyty jest powalająco wyższa,
to nie ma co sie zastanawiać... Nie zdarzyło ci sie nigdy że płyta zgrała sie
z jakimiś błędami? Na EAC to zdarza sie bardzo rzadko.

> A do komercyjnych zastosowań nie wiadomo. Dziękuję, wolę dB. :-)

Jakich??? Komercyjnych? Nie kumam... Chcesz zarobkowo ripować płyty

Oczywiście nie mam zamiaru namawiać cię na przesiadkę na EAC... Tak długo
póki zgrywaz płyty na swój własny użytek, i nie udostępniasz tego w necie...

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.