Re: Halasujacy wiatrak na grafice

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 10:57:36 MET

Użytkownik "Gasik" <gasik@interia.pl> napisał w wiadomości
news:copcrt$p54$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam problem z glosnym wiatrakiem na Gainward GeForce3 Ti200. Czy mozna go
> jakos programowo zwolnic, czy tylko sprzetowo??

Też miałem ten problem na tej karcie.
Raczej nie da go się zwolnić bo jest mało wydajny nawet na tych obrotach
(jak dotkniesz karty po grze to jest cieplejsza niż procesor).
Wymieniłem na Arctica Silencera - na allegro 50 zł i jest luksus teraz, jak
jest włączony w trubie 1500 rpm karta jest zimniejsza niż na standartowym
kolerku. Jak masz kase to możesz bawić się w Zalmana.