Re: ups, bo kiepska siec...

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tb2.cy-ROT13>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 02:57:25 MET

Użytkownik azbest napisał:

> Witam!
>
> Problem dotyczy zaklocen w sieci elektro, bo objawia sie to drzeniem obrazu na
> monitorze. Po wlaczeniu pralki, lodowki skacze przez 10 sekund i albo
> przestanie, albo skacze w nieskonczonosc.
>
> Pomyslalem, ze lepiej kupic jakiegos UPSa co by te wachania (zaklocenie),
> whatever (nie jestem elektrykiem) zlikwidowac.
>
> Teraz pytanie. Jaki :) Nie zalezy mi na czasie podtrzymania tylko na
> zlikwidowaniu zaklocen. Cena tez do powiedzmy 400 PLN.

ja tez ekspertem nie jestem ale wydaje mi sie ze ups nie filtruje...
puszcza on napiecie normalnie z sieci i dopiero przelancza sie na aku i
swoje zasilanie jak napiecie w sieci calkiem zaniknie albo bedzie
niestabilne... 210<xxx<240 , a przynajmniej te tansze tak robia...

tobie to przydal by sie jakis filtr... a moze jakis ups z wyrzszej polki
ale uzywany... np. ze slabymi bateriami... bedzie tanszy...

sam nie wiem, napewno ktos sie jeszcze wypowie...

--
Bucz
"hmmm... zima... czas wyjac rower z piwnicy"