Re: ocena poteznego zestawu

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 01:17:31 MET

*rzm* wrote:
> w takim razie moze:
> Radeon 9800 Pro Sapphire 128 MB DVI + TV LiteBOX (256-bit) ?

Już lepiej, do obecnych gierek starczy.

Szkoda, że GF6600GT AGP ciężko dostać, bo obecnie ma chyba jeden
z najlepszych stosunków jakość/cena...

Możesz się szarpnąć na jakiegoś X800, ale to już spory wydatek.

> ja rowniez i dziekuje za odp

Spoko, aż musiałem odpisać, jak zobaczyłem poprzednie,
"konstruktywne" odpowiedzi... :S

A że zestaw nijak nie jest potężny to inna sprawa, poza tym jak
dla kogo. Dla mnie może nie, dla kogoś innego też nie, a dla
przeciętnego Kowalskiego zarabiającego 1000zł miesięcznie to
będzie wielki wydatek, a sprzęt high endowy.

--
Pozdrawiam
Peeter