Re: Czy rzeczywiscie LCDki są lepsze od CRT?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 01:10:05 MET

*alexander* wrote:
> Dlatego wlasnie uzywa w dalszym ciagu CRT.

Pierdu-pierdu. Moim zdaniem nie ma różnicy przed czym się siedzi,
jeśli używa się odpowiednich częstotliwości odświeżania, nie katujących
oczy kolorów, nie ma się za jasnego/za ciemnego obrazu i w przypadku CRT
ma się porządną ostrość (o co często trudno).

Wymieniłem niedawno CRT Neca na LCD i oczy mi się ciut mniej męczą,
ale wcześniej i tak nigdy nie czułem niczego takiego jak ból oczu
od monitora, mimo że CRT miał kiepską ostrość...

--
Pozdrawiam
Peeter