czemu www sie nie skaluja do rozdzialki?!

Autor: Szo <fubushit_at_poczta.o_n_e_t.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 23:54:29 MET

qrcze mam od dzisiaj panelik i jade sobie 1280x1024.. i wszsytko spoko ale
wiekszosc www czy to otwierana w operze czy w IE miesci sie wlasciwie w
lewym goornym rogu ekranu. no nie rogu ale wiecie o co chodzi - nie zajmuje
calej dostepnej powierzchni.. i w prawym dolnym mam pusto.. wie ktos czy
mozna jakos na to wplynac? nei wiem cos w sterownikach czy jak?!

pozdr
Szo