Re: Co myślicie o tym zestawie ??

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 23:17:02 MET

Piter nabazgrał(a):
> A GoodRAM ?? w jednej kości (chyba tak wolę) za 650 czyli
> 90 zł więcej
Nie mam doswiadczenia z GoodRAM.

> Boję się że cena znacznie podskoczy R9600PRO 477zł czyli
> 207 zł
Jesli tak to odloz ten zakup, ale pierwsza inwestycja w kompa niech bedzie
karta graficzna.

> Nie zabardzo widze pozycje w cenniku ile to trzeba liczyć razem z
> obudową ??
Zasilacz Chieftec'a 360W - 2 banki (albo tanszy model 1136H ok. 150 zl) +
obudowa.

> Chyba nie ;)
Tutaj juz kwestia gustu, wiec bierz co wolisz.

> Mówisz o Combo ?? zastanawiam się czy nie zostawić nagrywarki 8/4/32 ze
> starego kompa i poczekać aż nagrywarki DVD stanieja i będą szybsze
> zwłaszcza Double Layer
Nie jestem zwolennikiem combo. Polecam zwykla nagryware DVD. Proponuje
zostawic stara nagrywarke i w przyszlosci zainwestowac w wypalare DVD niz
brac teraz nowa CDRW.

> 300 więcej
No niestety...