Re: Laptop - jaki wybrac?

Autor: Baton <kbaton_at_pocztaNOSPAM.fm>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 22:55:01 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrncquv0e.bhn.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Masz troszkę sprzeczne wymagania. Zależy Ci jednocześnie na długiej
> pracy na bateriach i na szybkości działania.
> Jak chcesz szybki, to możesz nawet poszukać czegoś z HT na FSB533, ale na
> żywotność baterii bym w takim wypadku nie liczył.

Na pewno zalezy mi na predkosci, ale chodzi tutaj glownie o przegladarke
internetowa (IE) - kilka stron otwrtych rownoczesnie + office + MO + OE. Nie
jest potrzebna szybka karta grafiki, a bardziej zalezy mi na szybkim dysku,
wiekszej ilosci pamieci, a takze takich paramatrach ktore sa zoptymalizowane
wlasnie pod wzgledem tych programow. Nie gram w gry.

Co do zywotnosci bateri: chcialbym aby przy srednio intensywnym korzystaniu
wytrzymal 3-4 godniny. Mam juz ladowarke samochodowa, ale czasem tez
wybieram sie w dalsze podroze pociagiem... :-)

Pozdrawiam

Baton