Meka z Arctic silver 5

Autor: Piotr <p.nsp.nt_at_op.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 22:31:27 MET

Mam klopoty z pasta Arctic Silver 5.
Po nalozeniu temperatura faktycznie spadla o okolo 3-4 stopnie ale na kilka
dni, pozniej sukcesywnie rosla do poprzedniego poziomu (czyli dokladnie
odwrotnie niz w opisie).
Probowalem, ponawialem smarowania i zawsze to samo. Raz nawet udalo mi sie
chyba dobrze polozyc bo temp spadla jeszcze nizej (soket 42, dioda 46) tak
bylo kilka dni i juz cieszylem sie, ze pewnie technike kladzenia tego
ciulstwa poprawilem, gdy nagle bec i temerature mam znowu 43 soket i 51
dioda. Czyli jakby gwaltownie pogarszala sie transmisja termiczna bo soket w
zasadzie ma temp stala.
Nic z tego nie rozumiem i wkurza mnie to strasznie, czy ktos mial podobne
lub zupelnie inne doswiadczenia?
Albo prosze o doswiadczenia z AS5, tak wogole.
pozdrawiam
Piotr