Re: Naprawa portu ps/2

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 22:18:53 MET

Użytkownik "lupazoom" <lupazoom@wp.pl> napisał w wiadomości
news:con3tl$cm8$1@213.238.86.203.adsl.inetia.pl...
> Witam...
> jak w temacie. Plyta glowna abit be6. Padla najpierw mysz. Nowa reguje
> tylko
> na ruch w pionie, nie da sie skierowac kursora w prawo/ lewo. mysz na rs
> dziala bez zarzutu ale niestety bra mi rolek i trzech dodatkowych
> przyciskow... czy wymiana portu wchodzi w rachube? a moze jest na to inny
> sposob? ile to moze kosztowac?

najtansze rozwiazanie to zastosowanie przejsciowki z RS232 na PS2
http://sklep.benchmark.pl/pelny_2213.html
mozesz tez w nadziei, ze to brak jakiegos styku sprobowac "poprawic" luty na
plycie glownej od gniazda myszy. Jesli to nie pomoze to naprawa raczej
nieoplacalna.
Tak na marginesie mialem podobny przypadek z abitem BH6 - czyzby jakies
trefne gniazda a moze elektronika ?

pozdrawiam
Tomek