Re: Windows XP na dysku SCSI.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 22:04:20 MET

W dniu Thu, 2 Dec 2004 21:56:20 +0100, osoba określana zwykle jako
Sniper pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>No bo po co pisać w instrukcji do własnego urządzenia, że RAID 3
>jest niewypałem, ma fatalne algorytmy, ogólną kiepską wydajność
>i wręcz tragiczną w trybie zdegradowanym (po awarii jednego z
>dysków). Przecież gdyby tak napisali, nikt nie kupiłby ich
>urządzenia, bo tak istotna wada przyćmiłaby wszelkie pozostałe
>zalety tworzenia macierzy...

Eeee. W sumie w piątce zdegradowanej też nie jest za różowo. Nie
rozumiem czym to się ma różnić (może poza tym, że jeśli masz rozłożone
stripy na dyski, to większe prawdopodobieństwo, że ten uszkodzony zaraz
się skończy ;->)

>Przyznam, że nie do tej widziałem.

Pewien jesteś, że chciałeś to napisać? ;-)

>Eeech, piękna rzecz. Dla
>zaoszczędzenia nerwów nie spojrzałem na cenę :)

Fajna, ale niemiłosiernie upierdliwa w obsłudze przez taki panelik na
przedniej obudowie, albo (co jeszcze gorsze) z RMU przez web-interface.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb WINDOWS stands for Will Install Needless Da-
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' ta On Whole System.