Re: Czy rzeczywiscie LCDki są lepsze od CRT?

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 21:17:35 MET

devil <devil_24@gazetabezspamu.pl> napisał(a):

> Zapytaj profesjonalnych grafików komputerowych dlaczego żaden z nich nie
> pracuje na lcd'ku tylo wszyscy na monitorach crt. To, że lcd jest lepszy
> od crt to mit, który jest jedynie powielany przez handlarzy, w końcu
> biznes sie musi jakos krecic. Ja mam 17" IBM, na trinitornie od ok. 5
> lat i nie zamienie go na nic innego.

biznes nie biznes, handlarze nie handlarze, prawda jest taka, że już teraz
niektóre firmy wycofują się CAŁKOWICIE z produkcji CRT i przechodzą wyłącznie
na LCD względnie przyglądają się jeszcze nowszym technologiom. Inne
prawdopodobnie pojdą w ich ślady.
Więc prędzej czy późneij raczej będziesz musiał zamienić swojego IBM na coś
innego, nie wiem, czy będzie to LCD czy LED czy jeszcze coś, ale czeka Cię to
niechybnie.....