Laptop - jaki wybrac?

Autor: Baton <kbaton_at_pocztaNOSPAM.fm>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 20:41:33 MET

Jesli to NTG to prosze o odeslanie na inna grupe, ewentualnie wskazanie
wortalu (forum) traktujacego o tym temacie...

Przymierzam sie do kupna nowego laptopa (leasing). Aktualnie uzytkuje
starszy model Toshiby Satellite S1800-712
Zastosowanie: glownie internet, poczta, aplikacje biurowe, wiele programow
dzialajacych rownoczesnie, czasem Autocad... Bardzo istotna jest wlasnie
predkosc dzialania tego typu programow... Od razu rozbuduje ram do 1GB o ile
nie wiecej...
Nie gram w zadne gry.
Matryca 15 cali bedzie wystrczajaca.
Cena praktycznie nie gra roli, chociaz uwazam ze wydanie 14-15kpln na nawet
najlepszy sprzet mija sie z celem.
Koniecznie musi byc wbudowany bluetooth, zalezy mi na jak najdluzszej pracy
na bateriach i w miare niewielkiej wadze. Gadzety typu kamera, czytnik kart
pamieci etc mile widziane ale nie koniecznie...

Moi faworyci:

IBM ThinPad T42 (http://tanienotebooki.pl/note_one.php?id=903). Ten lub
podobne modele (kwestia procesora etc.). Generalnie wszystko ok, poza tym ze
w cene niejako wliczona jest marka...

Prestigio Nobile 153C
(http://rankingi.chip.pl/ranking_109700.htmltt_id=30&tt_cmd=3&tt_p=42678&tt_v=1&PHPSESSID=418aa58d1971d8073bbdb65b5c5c47dd)
Podobna konfiguracja do IBMa, ale duzo bardziej atrakcyjna cena. Wysokie
miejsce w rankingu Chipa. Minus: brak bluetootha. Jednakze inne modele tej
serii posiadaja go - nie wiem natomiast jak jest z dostepnoscia laptopow
Prestigio w Polsce...

Bardzo prosze o rady.

Pozdrawiam

Baton