Re: Kieszenie do HDD TRACER - ważne pytanie !!!

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 20:26:54 MET

Thu, 2 Dec 2004 17:21:23 +0100, na pl.comp.pecet, Linuksowiec napisał(a):

> Jak to właściwie jest z tymi kieszeniami tracera, czy to możliwe że obaj
> mamy bubla, czy może firma tracer puszcza ściemę i piszą na pudełku że
> abezpieczenie przed niezamkniętą kieszenią jest a w rzeczywiśtości jej nie
> ma!!! Prosił bym o wypowiedzenie się na ten temat użytkowników kieszeni
> Tracer. Bo teraz nie wiem czy pogodzić się z oszustwem czy reklamować bubel,
> które mi dali.

Jesli to wazna dla Ciebie funkcja, to idz ja zwrocic.

A o samych tracerach pytalem wczesniej na grupie - konkretnie o opcje hot
swapu software'owego. I oczywiscie nikt sterownika nie widzial, producent
tez zadnego na stronie nie daje, a wszedzie jak byk wypisuja ze ten hot
swap jest.

Na allegro w ogole glupoty wypisuja ze kieszen jest cala metalowa, ale to
juz inna bajka. Ogolnie nie polecam, duzo funkcji, jak widac polowa nie
istnieje. Czysty marketing.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl