SkyStar 2- problem z nagrywaniem

Autor: oizo <oizo_at_autograf.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 20:24:03 MET

jako ze nei ma grupy poswieconej tej karcie wiec sie tu spytam.

Mam nowo postawiony system , najnowsze stery do wszytskiego.
wszystko pieknie działa poza jednym szczegołem - Nagrywanie

Do tej karty uzywam programu ProgDVB
Jak cos nagram programem ProgDVB w formacie mpeg2 to przy probie otwarcia
tego pliku jakims odtwarzaczem komp sie zawiesza , a jak otwieram do
VirtualDubem to pisze "Plik mpeg nie zawiera klatek"

Podczas nagrywanie nie ma zadnych błedow - plik normalnie "zajmuje" miejsce

Moze juz ktos miał takie problemy???? czytam trzeba cos ustawiac???

System to : Windows 98
Sprzet to:
athlon 2500+
Radeon 9550