Re: Radeon i "obdrapane" tekstury

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 16:30:26 MET
Message-ID: <concdo$qvc$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Publicon wrote:
> Witam,
>
> Jest sobie karta Radeon 9200 (Sapphire)... i niestety partie tekstur w
> "ciemnych pomieszczeniach" wyglądają KOSZMARNIE: duże, kanciaste
> kwadraty, żadnych łagodnych przejść tonalnych, dymy rysują się
> widocznymi pasmami (jak na izotermy na mapie pogody). Aż się patrzeć
> nie chce. A wszystkie efekty w grze na maxa, sterowniki na max.
> wydajność, najnowsze CATALYSTY... Ktoś zasugerował, aby wyłączyć
> kompresję z-bufora, ale moje próby z ATI Tray Tools niczego nie
> zmieniły. Czy miał rację i co tu jeszcze można zrobić ? Aha, dałbym
> palec, że jak miałem GeForce'a, to wyglądało to tak samo kiepsko.
>
> Będę WAM wdzięczny za jakiekolwiek sugestie,

Tym ktosiem byłem ja. Skoro zmiana ustawień kompresji Z-bufora nic nie daje,
a w ustawieniach gry nie ma nic na ten temat - musisz się z tym pogodzić: na
każdej karcie będziesz miał te "kwadraty". Dawno nie widziałem SOF2, ale o
ile pamiętam wtedy u mnie to samo było (wtedy miałem GF2 Ti).

-- 
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org
- [ MAILTO ] p.slawinski /at/ mail.alphasoft.org 
Received on Thu Dec 2 16:30:20 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 02 Dec 2004 - 16:51:04 MET