Re: Total commander

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 15:41:13 MET

W dniu Thu, 2 Dec 2004 15:37:32 +0100, osoba określana zwykle jako
Sniper pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Ale przecież licencja na Totala jest śmiesznie tania i uzależniona
>od ilości, jaką kupujesz (im więcej, tym mniej płacisz).

1. Nie "ilości" tylko "liczby".
2. Im więcej kupujesz, tym mniej płacisz _za pojedynczą licencję_.

Pozdrawiam

--
  Kruk@ -\                   | (A)bort (R)etry (B)lame someone.
          }-> epsilon.eu.org |