Re: LCD 17'' ale jaki?

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 12:09:46 MET

> Mam zamiar w bardzo bliskiej przyszlosci dokonac zakupu LCD 17''.
> Przeczytalem sporo artykulow w necie i pytalem wiele osob, ale
roznorodnosc
> rynku i to ze kazdy ma inne zdanie powoduje tylko coraz wiekszy metli w
glowie.
> Przed komputerem spedzam kilka godzin dziennie. uzywam go do studiowania
tzn.
> projekty, sprawozdania, rysunki, prace itp. Czasami obejrze sobie film,
bardzo
> malo grywam.

Wiec raczej matryca PVA lub MVA Premium (ladne kolory, katy widzenia)

moze takie:
Belinea 101751B Dsub/DVI 1400zł (matryca samsung PVA)
(19" LCD na MVA P : Belinea 101905 mozna juz kupic za 1600zł:)

Jest tez nowa iiyama 435s na matrycy TN (małe katy widzenia slabe kolory ale
za to super szybki czas reakcji 10ms)

Idz do sklepu obejrzyj monitorki jezeli ta iiyama bedzie Ci odpowiadala to
kup ~1650zł
ale raczej szukaj monitora na MVA PVA.

GM