Re: LiteOn 1633S vs. NEC 3500A - co byscie polecili?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 11:59:23 MET

pkruk napisał:

> Ktora z tych nagrywarek byscie polecili?

Nie będę wypowiadał się, która lepsza, bo na tym Lite-ONie nie
pracowałem, ale sobie kupiłem NEC-a ND-3500A. Mam go już z miesiąc,
używam bardzo intensywnie i jestem zadowolony. Najbardziej cieszy
mnie jego cicha praca i niezła wydajność. Kompletnie nie rozumiem
natomiast skąd w necie informacje o kiepskim układzie korekcji tego
napędu, bo mój radzi sobie znakomicie. Mam sporo starych płytek CD,
których już niczym nie mogłem przeczytać (nawet stosunkowo nowym
Lite-ONem LTR52246S), a ten NEC łyknął je, jakby nic im nie było :)
To co mi się w nim najbardziej podoba: niezwykle szybkie grabowanie
płyt audio (w EAC-u). Jak dla mnie rewela. Polecam.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/