Re: ECS K7s5a + Athlon 2500+ barton

Autor: zZz <xxxx_at_xxxx.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 09:32:36 MET

> Bez przelutowania stabilizatorów 150/150 to górna granica wytrzymałości
tej
> płyty. I tak sporo poza specyfikacją ;-)

Jak ta plyta sie pojawila na rynku w 2001 r chyba to byly z nia rozne jaja.
Jednym chodzila totalnie niestabilnie, a jednym super stabilnie :-)
Ja kupilem model z sieciówka i szczeze moge powiedziec ze komp od 2001 roku
chyba mi sie z 10 razy zawiesil :-) ( a wlaczony jest na okragło - raz w
tygodniu profilaktyczny restarcik ;-) ). Wiec jak na ECS udany model. Moze
to zasługa SIS 735. To tak bajdełej...:-)