Re: notebook california access ???

Autor: Rafaus <rafaus_at_op.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 09:07:44 MET

Użytkownik "iTuiTu" <itu_skasujtozkreskami_itu@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9vp4pyjgwohu.7vrtcey5jc9e$.dlg@40tude.net...
> bardzo sceptycznie podchodziłem, aż do momentu kiedy mój brat zaczął na
> takim pracować i to dosłownie w terenie. ma jakiś model z trochę ponad
> 5tys zł.
>
> nic specjalnego. ale nie odstaje ani rozmiarem, działać działa. ma co ma
> mieć i do tego się nie wlecze. porównywalny model markowej konkurencji
> zaczynał się o ponad 2 tysiace więcej.
>
> ale w tym konkretnym wypadku - widzę, że to był całkiem dobry wybór.
>
> --
> iTuiT

Ja rowniez uzywam CA i na szczescie wszystkie slowa krytyki po jego adresem
doarly do mnie juz po zakupie. Komputer ma juz prawie pol roku a dziala
15-16 godzin dziennie, czasami kilka dni jak jest potrzeba sciagniecia
plikow. Gry tez dzialaja plynnie (rowniez te najnowsze). Jedyne co mnie
denerwuje to odruch ogladania pokrywy czy juz pekla czy jeszcze nie (ale to
juz nie do konca wina CA) :) Reasumujac przy zakupie zaplacilem 6000 zł.
Toshiba o identycznych paramertach wowczas kosztowal ponad 10000. Na razioe
nie zaluje, ze kupilem tego laptopa. Dziala, jest szybki i jest OK. Nie jest
to IBM, ale i nie kosztowal tyle co on, wiec nie moge tego wymagac :)

--
Pozdrawiam Rafal